Постачання електричної енергії

Контактні дані для звернень споживачів:

Поштова адреса: ПрАТ «Укргідроенерго»: 07300, Київська обл., м. Вишгород, Поташника Семена Героя України, 1.

Директор департаменту з комерції: Нікітін Олексій Олександрович

Телефон для звернень: +38 (04596) 58 331, +38 (04596) 58 648

Адреса електронної пошти: v.dzhun@uhe.gov.uav.volosheniuk@uhe.gov.ua

Режим роботи:

Понеділок - 8.00 - 17.00
Вівторок - 8.00 - 17.00
Середа - 8.00 - 17.00
Четвер - 8.00 - 17.00
П’ятниця - 8.00 - 17.00
Вихідні дні - субота, неділя

Інформація для споживачів щодо постачання електричної енергії:

ПрАТ «Укргідроенерго» тимчасово не планує здійснювати постачання електричної енергії споживачам.

Про початок постачання електричної енергії споживачам буде надана додаткова інформація.

Просимо врахувати це при зверненнях на нашу адресу з питань укладання договорів  та запрошення до участі у закупівлях електричної енергії через електронну систему закупівель «Прозорро».

Нормативно-правові акти, згідно з якими ПрАТ "Укргідроенерго" здійснює діяльність з постачання електричної енергії:

Інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду:

Звернення, скарги та претензії споживачів розглядаються відповідно до вимог розділу 8 Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутись до ПрАТ «Укргідроенерго» зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу.

Споживач може подавати звернення/скарги/претензії в усній формі (за допомогою телефону або під час особистого прийому відповідальному працівнику) та/або письмовій формі (включаючи засоби електронного зв’язку).

ПрАТ «Укргідроенерго», отримавши від споживача звернення/скаргу/ претензію, реєструє та розглядає її відповідно до порядку, визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії. Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору.

Рішення Регулятора або ПрАТ «Укргідроенерго», у разі незгоди з ним, може бути оскаржено споживачем шляхом звернення до суду у строки, передбачені законодавством України.

Процедура розгляду скарг та вирішення спорів:

ПрАТ «Укргідроенерго» розглядає скарги та вирішує спори у порядку, визначеному Правилами роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами Регулятора.

ПрАТ «Укргідроенерго»  розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством та Правилами роздрібного ринку електричної енергії.

Розгляд скарг споживачів на дії чи бездіяльність учасників роздрібного ринку та вирішення спорів між ними здійснюються Регулятором у встановленому порядку.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки:

Для надання повідомлень про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером +38 (04596) 58 331, +38 (04596) 58 648 або надіслати листа електронною поштою на адресу: v.dzhun@uhe.gov.uav.volosheniuk@uhe.gov.ua, обов’язково зазначивши в темі листа «Загроза електробезпеки».