Бажаєте працювати в Укргідроенерго? Відправляєте своє резюме з описом професійних якостей на електронну пошту. Спочатку його розглядають представники відділу управління персоналом. Якщо кандидат відповідає вимогам до посади - інформацію передають потенційному безпосередньому керівнику і запрошують на співбесіду. Так було на початку і в, тепер вже співробітниці Укргідроенерго, Юлії.
«Я прийшла на зустріч з керівництвом, розказала про свій досвід роботи, знання і навики. Успішно виконала тестові завдання», - розповідає Юлія.
Далі Юлія, як і всі нові співробітники пішла до відділу кадрів. Там всіх зустрічає начальниця відділу Олена Таратун разом з колегами. Кожного дня вони спілкуються з робітниками, оформлюють їм документи, консультують з різних питань. До кожного знаходять підхід. Олена, незважаючи на складність та об’єм задач, від роботи отримує саме задоволення.
«Наша робота – це постійне пізнання нового. Нові знайомства, завдання, знання. Для того, щоб правильно оформити документи потрібно орієнтуватись в законодавстві, читати спеціальну літературу, професійні журнали, постійно розвиватися. Кожен день – це живе спілкування з людьми. Коли в лютому почалася неспровокована повномасштабна війна, наші телефони майже не замовкали. Співробітники шукали підтримки, поради, ми терміново оформлювали відпустки, переводили людей на дистанційну роботу», - розповідає Олена.
Розпочинаючи роботу в компанії, співробітники з перших днів відчувають підтримку своїх колективів та керівників. Відмічає це і наша співрозмовниця Юлія.
«Мене оточують не колеги, а друзі в першу чергу. Готові підставити плече і допомогти. Мені подобається тут працювати, я можу розраховувати на соціальні гарантії, стабільність. Під час війни для мене це особливо важливо»,- каже Юлія.
На жаль, багато українських компаній не впорались із кризою та змушені були проводити скорочення персоналу. В Укргідроенерго штат не зменшували, навпаки – поповнили ряди фахівців. В компанії пішли назустріч людям аби їх втримати.
«В перші надскладні дні люди отримали матеріальну допомогу. Її виплатили аби підтримати працівників, в тих обставинах, в яких всі ми тоді опинились. Колеги, які тоді виїхали з міст в інші регіони України, роботу виконували дистанційно. І наразі теж всі отримують заробітну плату, користуються соціальними гарантіями. Співробітники, які виїхали за кордон і досі не повернулись – знаходяться у неоплачуваній відпустці. Робочі місця за ними зберігаються», - розповідає директор департаменту з управління персоналом та соціальними питаннями Андрій Борщ.
Крім відчуття захищеності, перед Юлією та усіма співробітниками відкриваються перспективи розвитку. Щорічно сотні працівників підвищують свою кваліфікацію, освоюють найсучасніші і найактуальніші навчальні програми, беруть участь у тренінгах. Наприклад, у вересні продовжиться серія тренінгів з питань гендерної рівності та недискримінації на робочих місцях. Навчання організовує агентство США з міжнародного розвитку USAID «Проєкт Енергетична Безпека» спільно з департаментом з управління персоналом та соціальної політики.
«Наші співробітники постійно розвиваються, щоб крокувати у ногу з часом. Укргідроенерго для досягнення своїх стратегічних цілей потрібні кваліфіковані кадри, щоб рухатись далі. Персонал потребує постійного навчання та вдосконалення і в компанії, незважаючи на складні часи, продовжують забезпечувати ці потреби. Ми також продовжуємо формувати якісний кадровий резерв», - розповідає начальник відділу підготовки та адаптації Валентина Драчова.
Люди – головна цінність Укргідроенерго. Це відчуває кожен. Від щоденної праці залежить робота підприємства, а значить можливість виконувати ключові функції компанії – балансувати енергосистему та забезпечувати аварійний резерв.
Інформація про діяльність компанії на офіційних сторінках в соціальних мережах Facebook, Telegram, Twitter.
Пресслужба Укргідроенерго
- 168