14.04.2020
10 квітня на автодорожньому переїзді через греблю ДніпроГЕС було виявлено пошкодження асфальтобетонного покриття (локальної тріщини) в районі бика греблі № 44, що відноситься до частини автопереїзду, побудованого у 1932 році.
Друкувати

Того ж дня бригада оперативно виконала роботи з усунення пошкодження -було знято пошкоджене асфальтобетонне покриття та проведено асфальтобетонування цієї частини автодороги. О 14 годині рух на цій ділянці було відновлено.

Причинами виникнення тріщин є вібрація опірних конструкцій мостового переходу під час руху автотранспорту, причому, при зростанні швидкості руху, відбувається збільшення амплітуди вібрації, що в свою чергу призводить до розтріскування асфальту, укладеного на залізобетонні плити. Саме з цим пов’язані наявні обмеження при переїзді через греблю, по швидкості руху - 40 км/год., на одній із ділянок дороги - 30 км/год., а також обмеження ваги транспорту до 3 тонн.

В умовах карантину органи поліції Запорізької області продовжують забезпечувати чергування та притягати до відповідальності водіїв-порушників.

Однак, незначна сума штрафу, передбаченого чинним законодавством (лише 255 грн.), не зупиняє водіїв вантажівок від несанкціонованого проїзду через греблю. Камери відеоспостереження фіксують проїзд значної кількості вантажівок (від 70 і більше протягом місяця) і це при повній забороні їх проїзду.    

 Для забезпечення надійної експлуатації автодорожнього переїзду спеціалісти ДніпроГЕС щоденно слідкують за його технічним станом та виконують експлуатаційні та ремонтні роботи.

Нагадаємо, 14 жовтня 2019 року у Запоріжжі було завершено ремонт проїжджої частини мостового переходу через греблю ДніпроГЕС, який тривав упродовж серпня-жовтня 2019 року. За час ремонту було знято все асфальтобетонне покриття по мостовому переходу, укріплені бетонні та металеві конструкції, посилені плити з виявленою поздовжньою тріщиною. Однак, 8-метрова виносна консоль, враховуючи потік транспорту, руйнує опорні бики, а усунення цієї проблеми можливе тільки під час повномасштабної реконструкції з перекриттям руху по греблі ДніпроГЕС.

Звертаємо увагу водіїв, що дотримання вагового та швидкісного режимів є необхідною умовою для подальшої безпечної експлуатації автодорожнього переїзду та безпосередньо гідротехнічних споруд Дніпровської ГЕС. За порушення правил дорожнього руху чинним законодавством України передбачена відповідальність.

 

Пресслужба Укргідроенерго

Поділитися: