За лютий 2020 року зафіксовано щоденні випадки проїзду великогабаритного транспорту автодорожнім переїздом через споруди Дніпровської ГЕС, здебільшого колонами у кількості від 3 до 6 вантажних автомобілів, сукупна вага яких з вантажем може сягати близько 300 т! Загальна кількість вантажних автомобілів за добу часом складає 13-14 вантажних автомобілів. Такі систематичні порушення з боку водіїв призводять до інтенсивного руйнування асфальтобетонного покриття автодороги.
У січні-лютому 2020 року фахівці Українського інституту сталевих конструкцій ім. В. М. Шимановського здійснили додаткове обстеження металоконструкцій уширення 1977 року автопроїзду по спорудах греблі і виявили деформацію несучих конструкцій головних балок на бичках греблі № 3 та 45, які потребують обмеження ваги до 3-х тон та невідкладне виконання робіт згідно з проєктом. Згідно з технічним рішенням будуть виконані роботи по посиленню несучої здатності зазначених елементів
Відповідно до введених профільними інститутами обмежень, з урахуванням звернень ДніпроГЕС, рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради, заборонено рух вантажного транспорту автодорожнім переїздом через споруди Дніпровської ГЕС, про що встановлено відповідні дорожні знаки та проінформовано автоперевізників.
У зв’язку із цим, керівництво ДніпроГЕС повторно звернулось до Управління патрульної поліції в Запорізькій області з проханням здійснювати цілодобовий контроль за дотриманням автоперевізниками заборони проїзду вантажного транспорту як з правого, так і з лівого боку Дніпра.
До речі, 3 березня 2020 року прем’єр-міністр України Олексій Гончарук заявив про поновлення будівництва мостів через Дніпро в Запоріжжі, наголосивши, що цей об’єкт має стати першим символом системних змін в країні. Це ключовий етап для Укргідроенерго, адже завершення будівництва нових мостів дасть можливість закрити автодорожній переїзд для проведення масштабної реконструкції греблі Дніпровської ГЕС.
Пресслужба ДніпроГЕС
- 175