![](/sites/default/files/styles/560x560_max/public/2021-01/photo5208866045610276273%20%E2%80%94%20%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F_1.jpg?itok=Lg9lUFMc)
Як зазначив під час презентації керівник служби з питань комплаєнсу Олександр Формагей, Товариству, у своєму прагненні досягти успіху в довгостроковій перспективі, необхідно підтримувати культуру доброчесності та комплаєнсу, а також враховувати потреби та очікування зацікавлених сторін. Комплаєнс досягається як результат виконання товариством своїх зобов'язань, який набуває стійкості шляхом його імплементації в культуру, поведінку та ставлення людей, які працюють в організації
Заступник генерального директора з комерційної діяльності Богдан Сухецький, який модерував дискусію з обговорення відповідного питання, підтримуючи його актуальність та зацікавленість в ефективному функціонуванні системи управління комплаєнсом зазначив:
«Товариство завжди дотримувалось і дотримується вимог національного законодавства, при цьому система управління побудована на засадах професійності, системності, постійного удосконалення. Впроваджуючи в Товаристві контроль відповідності (комплаєнсу), важливо не дублювати функції вже існуючих підрозділів та бізнес-процесів компанії. Треба вивчити вразливі місця та інтегрувати функції комплаєнсу згідно з чинним законодавством України, діючим статутом та положеннями».
Детальніше про засади впровадження політики комплаєнсу дізнавайтесь у презентації.
Читайте також:
- 253