Раді вітати на цій посаді та у команді Олександра Формагея, який має понад 20 років професійного досвіду роботи в корпоративній, правовій та регуляторній сфері.
Служба з питань комплаєнсу матиме на меті зміцнення та підтримку високої ділової репутації та успіху товариства на енергетичному ринку.
"Функція комплаєнсу повинна не тільки забезпечувати відповідність процедур, але й організацію контролю та відповідне інформування держави, як власника та акціонера, Наглядової ради, яка представляє інтереси держави в структурі корпоративного управління, виконавчого органу. Взаємодія комплаєнс-офіцера з усіма підрозділами товариства має бути направленою на розвиток високого рівня культури виконання відповідних законодавчих, регуляторних та корпоративних вимог", - зазначив Голова Наглядової ради Валентин Гвоздій.
- 236