Все буде Україна!

Укргідроенерго впроваджує політику комплаєнсу в товаристві

Укргідроенерго впроваджує політику комплаєнсу в товаристві

28-12-2020
Укргідроенерго здійснило новий крок на шляху розвитку системи корпоративного управління у відповідності до міжнародних стандартів Організації економічного співробітництва та розвитку (ОСЕР), створивши у товаристві Службу з питань комплаєнсу та призначивши її керівника (комплаєнс-офіцера).

Раді вітати на цій посаді та у команді Олександра Формагея, який має понад 20 років професійного досвіду роботи в корпоративній, правовій та регуляторній сфері.

Служба з питань комплаєнсу матиме на меті зміцнення та підтримку високої ділової репутації та успіху товариства на енергетичному ринку.

"Функція комплаєнсу повинна не тільки забезпечувати відповідність процедур, але й організацію контролю та відповідне інформування держави, як власника та акціонера, Наглядової ради, яка представляє інтереси держави в структурі корпоративного управління, виконавчого органу. Взаємодія комплаєнс-офіцера з усіма підрозділами товариства має бути направленою на розвиток високого рівня культури виконання відповідних законодавчих, регуляторних та корпоративних вимог", - зазначив Голова Наглядової ради Валентин Гвоздій.

Поділитися: