Як зазначив під час презентації керівник служби з питань комплаєнсу Олександр Формагей:
«Кодекс етики – це корпоративні правила, що спрямовані на особистісний розвиток співробітників, формування культури комунікацій, дружнє ставлення до навколишнього середовища, протидію корупції, зміцнення ділової репутації та соціального іміджу Товариства.
При цьому, за результатами досліджень етичні компанії історично показують кращі фінансові показники, демонструючи чіткий зв'язок між доброчесністю та результативністю на ринку.»
Заступник генерального директора з комерційної діяльності Богдан Сухецький, який модерував дискусію з обговорення відповідної презентації, підтримуючи актуальність питання та зацікавленість в сталому розвитку етичної поведінки в товаристві зазначив:
«В компанії давно застосовується Стратегія корпоративної соціальної відповідальності та етичні норми. Але впровадження кодексу необхідно, щоб наш колектив в нових ринкових умовах завжди дотримувався принципів взаємоповаги та взаємодопомоги та розвивався як єдина команда професіоналів та особистостей в досягненні загальних цілей та реалізації спільної місії компанії. Розробка, прийняття та впровадження такого важливого документу неможливо без участі профспілки, колективів управління та станцій».
- 119