Сьогодні познайомимо вас із фахівцем, в якого знання помножені на тридцятирічний досвід роботи на Канівській ГЕС - начальником оперативної служби станції Геннадієм Харченком.
«30 років на станції, та 29 з них в оперативній службі, це величезний досвід роботи. В моєму колективі найкращі працівники, досвідчені фахівці та майстри своєї справи», - із гордістю ділиться Геннадій Олександрович. - Насправді я хотів вступати на машинобудівний факультет Запорізького машинобудівного інституту. Мене, як і кожного чоловіка, цікавили машини, їх будова та принцип роботи. Вже в Запоріжжі я випадково познайомився з хлопцем з Черкаської області. Виявилось, що він п’ятикурсник електротехнічного факультету цього ж вишу. Так в розмові, слово за словом, і я вирішив – буду гідроенергетиком. І не помилився.»
Після закінчення навчання в інституті, Олександр Харченко повернувся у рідний Канів. В ті часи, молодим спеціалістам після інституту було важко знайти роботу, проте йому, як інженеру електромеханіку запропонували працювати на Канівській ГЕС:
«Так, сама доля допомогла мені присвятити життя гідроенергетиці й працювати на благо людей та рідної України»,- поділився Геннадій Олександрович.
Фахівці оперативної служби відповідають за оптимальне ведення режимів роботи обладнання, виконання добового графіка навантаження станції, дотримання температурних і вібраційних режимів, виконання оперативних перемикань, ліквідацію технологічних порушень й аварійних ситуацій та багато інших завдань. В разі виникнення надзвичайної ситуації, від злагоджених дій та виважених рішень оперативного персоналу залежить не тільки робота станції, а й життя людей. Тому працівники оперативної служби повинні бути не тільки відмінними фахівцями, а ще мати міцну психіку, силу волі, вміти аналізувати та швидко приймати рішення, бути стресостійкими й відповідальними.
Пресслужба Канівської ГЕС
- 72