Протягом двох днів керівники різних відділів компанії навчались
виявляти основні потреби колективу і працювати з ними, удосконалювали навички роботи з персональними і колективними запереченнями та навички неконфліктного спілкування.
Також на семінарі обговорили тему формування комплексного уявлення про корпоративний імідж і корпоративну культуру компанії.
Варто зазначити, що одним із головних напрямків Стратегії корпоративної соціальної відповідальності ПрАТ «Укргідроенерго» є формування стійкої внутрішньої лояльності колективу до діяльності компанії і гідроенергетичної галузі в цілому. У зв'язку з цим, в компанії впроваджується ряд програм з розвитку професійних знань і інновацій, докладаються зусилля для підвищення соціальної захищеності працівників, створюються умови для ефективної взаємодії між підрозділами і комфортного клімату всередині колективів. Особлива увага приділяється розвитку навичок сучасного управління для керівників усіх рівнів, починаючи від топ-менеджменту компанії, керівництва філій до менеджерів середньої ланки.
Прес-служба укргідроенерго
- 65