![](/sites/default/files/styles/560x560_max/public/2019-12/DJI_0334%20%E2%80%94%20%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F.jpg?itok=7A16FW1U)
1 грудня ремонтна бригада оперативно виконала роботи по розкриттю шва, улаштуванню фіксації металевої пластини, її гідроізоляції, та асфальтобетонновання покриття цієї частини автодороги. О 16 годині 1 грудня рух на цій ділянці було відновлено.
Причини пошкодження наразі з’ясовуються.
Нагадаємо, що Укргідроенерго неодноразово наголошувало, що міст знаходиться в незадовільному стані і потребує масштабної реконструкції. 14 жовтня у Запоріжжі було завершено ремонт проїжджої частини мостового переходу через греблю ДніпроГЕС, який тривав упродовж серпня-жовтня 2019 року. За час ремонту було знято все асфальтове покриття по мостовому переходу, укріплені бетонні та металеві конструкції, посилені плити з виявленою поздовжньою тріщиною. Однак, восьмиметрова виносна консоль, враховуючи потік транспорту, руйнує опорні бички. Тому залишати міст у тому вигляді, в якому він є, неможна. Так, Укргідроенерго через два роки планує масштабну реконструкцію флагмана української гідроенергетики.
Прес-служба Укргідроенерго
- 134