02.12.2019
30 листопада на автодорожньому переїзді через греблю ДніпроГЕС було виявлено пошкодження асфальтобетонного покриття в районі поперечного деформаційного шва на бичку № 10 водозливної греблі.
Друкувати

1 грудня ремонтна бригада оперативно виконала роботи по розкриттю шва, улаштуванню фіксації металевої пластини, її гідроізоляції, та асфальтобетонновання покриття цієї частини автодороги. О 16 годині 1 грудня рух на цій ділянці було відновлено.

Причини пошкодження наразі з’ясовуються.

Нагадаємо, що Укргідроенерго неодноразово наголошувало, що міст знаходиться в незадовільному  стані і потребує масштабної реконструкції. 14 жовтня у Запоріжжі було завершено ремонт проїжджої частини мостового переходу через греблю ДніпроГЕС, який тривав упродовж серпня-жовтня 2019 року. За час ремонту було знято все асфальтове покриття по мостовому переходу,  укріплені бетонні та металеві конструкції, посилені плити з виявленою поздовжньою тріщиною. Однак, восьмиметрова виносна консоль, враховуючи потік транспорту, руйнує опорні бички. Тому залишати міст у тому вигляді, в якому він є, неможна. Так, Укргідроенерго через два роки планує масштабну реконструкцію флагмана української гідроенергетики.

Прес-служба Укргідроенерго

Поділитися: