На виконання доручення Президента України про завершення ремонтних робіт на греблі ДніпроГЕСу до 15 жовтня 2019 року було організовано виконання відповідних робіт.
Вже повністю завершено ремонт асфальтобетонного покриття аванкамерного мосту з верхнього б’єфу та ремонт на лівобережній частині з верхнього б’єфу.
Наразі відбувається активна фаза виконання робіт з фрезерування та заміни асфальтобетонного покриття аванкамерного мосту лівобережної частини з нижнього б’єфу.
Також виконуються роботи з підсилення плит на ділянці автодорожнього переїзду 1932 року. Раніше ми повідомляли, що у ході робіт із фрезерування асфальту було виявлено тріщини бетонних плит перекриття. В оперативному порядку адміністрація підприємства із залученням фахівців профільних інститутів та підрядних організацій визначила схему усунення виявленої проблеми з винесенням відповідного проєктного рішення від державного інституту «ДНІПРОДІПРОТРАНС», згідно з яким передбачено посилити бетонні плити металевими листами з фіксуванням анкерами на довжину 550 метрів з метою забезпечення безпечного функціонування мосту. Дані роботи заплановано завершити до 12-15 вересня 2019 та передати під влаштування асфальтобетонного покриття, які завершаться 1 жовтня 2019.
З 1 жовтня і до 15 жовтня 2019 планується виконання робіт з фрезерування та заміни асфальтобетонного покриття автопереїзду по греблі з нижнього б’єфу ділянки мосту 1977 року.
Також інформуємо, що з 1 жовтня 2019 буде відкрито 2 смуги дороги, котрі було перекрито для обмеженням руху під час проведення ремонтних робіт.
Нагадуємо, що з 12 серпня 2019 року заборонено рух вантажного та негабаритного транспорту через греблю ДніпроГЕСу. Після закінчення ремонтних робіт будуть видані рекомендації щодо обмеження руху на мосту.
Ремонті роботи, які Укргідроенерго здійснює наразі, дозволять мешканцям міста якісно та комфортно пересуватися через р. Дніпро протягом декількох років до будівництва нових мостів. Будівництво останніх набуває все більшої актуальності, а потреба в них все більшої необхідності. Адже гребля, побудована у 1932 році, потребує повної реконструкції із заміною плит перекриття та металевих прогонних конструкцій. Проведення реконструкції планується одразу після вводу в експлуатацію побудованих мостів.
Прес-служба Укргідроенерго
- 217