Такий амбітний проєкт був реалізований протягом 2 років, складається з 400 тис. м2 приміщень. Сума інвестицій 1,7 млрд. дол. США. Зразковий проєкт світового масштабу Galataport Istanbul перший у світі підземний термінал на 29 тис. м2 з системою люків, а також підземним паркінгом на 2400 машиномісць. Такий порт має здатність обслуговувати 3 кораблі та близько 15 000 пасажирів на день. Система люків розділяє зони митниці та безпеки. Завдяки такому інноваційному рішенню неймовірна берегова лінія Каракей, яка була закритою для доступу громадськості впродовж 200 років, стала однією з найкращих пішохідних зон у місті. Керівництво компанії Догуш любʼязно продемонструвало етапність, особливості та складність будівництва і реалізації унікальних рішень, які також могли б бути корисними та доречними при проєктуванні та будівництві гідроспоруд в Україні.
Для фахівців Укргідроенерго було цікаво ознайомитись з підходами до організації будівництва такого роду конструктиву. Врахування таких новітніх інженерних рішень, особливо в частині споруд, що знаходяться під водою, будуть важливі при відновленні та будівництві українських гідроелектростанцій.
Далі в офісі компанії Догуш, розташованому в одній з будівель Галатапорту, відбувся перший етап перемовин щодо можливості співпраці та потенційної реалізації спільних проєктів. Турецька компанія Догуш зацікавлена взяти участь у відбудові Каховської ГЕС, реалізації проєкту будівництва Канівської ГАЕС, у відновленні ДніпроГЕСу, пошкодженої внаслідок ракетних обстрілів.
Крім цього, обговорили можливість залучення грантових коштів міжнародних фінансових інституцій, фондів на підготовку та реалізацію зазначених проєктів.
Пресслужба Укргідроенерго
- 87