Це одна із запланованих зустрічей у межах Проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», що реалізується з 2022 року ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
Учасники та учасниці воркшопу обмінювались досвідом та підвищували обізнаність щодо того, як краще мотивувати жінок, підтримувати їх, розповідати про історії успіху і, зрештою, створювати рівні умови і можливості для всіх, особливо під час війни.
Відкрила захід Джулія Бруссард – заступниця представниці ООН Жінки в Україні. Вона подякувала усім компаніям, які долучилися до заходу, щоб поділитися власними практиками і набутим досвідом щодо досягнення гендерної рівності, промоції історій успіху та ініціатив у межах WEPs, а також за організацію заходу, зокрема Укргідроенерго, яке вже вдруге створює майданчик для проведення воркшопу.
Пані Джулія також подякувала Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та Уряду Швеції за підтримку цього заходу.
Спікерка розповіла про важливість створеного Альянсу з гендерно відповідального та інклюзивного відновлення України на Міжнародній конференції з питань відновлення України, яка проходила 11–12 червня у Німеччині, до якого серед перших вже долучилася компанія Укргідроенерго. Галина Мещерякова, програмна спеціалістка ООН Жінки в Україні додала, що це тільки початок процесу, оскільки зусилля усіх членів будуть скоординовані та об’єднані, щоб проводити ефективну роботу.
Своєю чергою директорка департаменту юридичного забезпечення та майнових відносин Укргідроенерго Юлія Толчініна-Бурунська акцентувала увагу на тому, що компанія активно долучається та віддає належне важливості якісного висвітлення результатів і успіхів впровадження ініціатив у межах WEPs, особливо під час війни, яка несе так багато руйнувань.
Багаторічними напрацюваннями у сфері комунікацій поділилась генеральна продюсерка Marie Claire Business Ukraine Юлія Броско. Вона розповіла про 5 «фокусів» ефективної і екологічної внутрішньої та зовнішньої комунікації щодо промоції історій жінок та практик розбудови гендерної рівності.
Комунікаційний менеджер Ferrexpo Владислав Мортіков наголосив, що сучасні таланти, особливо молоде покоління, цінують рівність і залученість компаній до підтримки соціальних ініціатив. Тому компанії, які підтримують WEPs, правильно комунікуючи про це, можуть залучати та утримувати найкращих фахівців, що сприятиме їхньому розвиткові та зростанню.
Пресслужба Укргідроенерго
- 80