«Капітальний ремонт коліс крану обумовлено значним зносом їх реборд*. Кран експлуатується більше 60 років і така заміна дуже важлива для подальшої безпечної експлуатації крану, який відіграє важливу роль під час реконструкції і проведення ремонтних робіт на гідроагрегатах», - говорить головний інженер Станіслав Макаров.
Варто зазначити, що в машинній залі Каховської ГЕС встановлено і експлуатується 2 електричних мостових крани вантажопідйомністю 250/30 т . Ці крани найбільші на станції і слугують для підйому та переміщення вантажів, деталей і вузлів основного і допоміжного обладнання, розташованого в машинній залі на всіх доступних відмітках при проведенні монтажних та демонтажних робіт. Наприклад, за допомогою двох кранів і траверси виконується підйом ротору генератору в зборі вагою 470т.
«На Каховській ГЕС встановлено і експлуатується 7 кранів: 4 козлові, на водозливній греблі і щитовій стіні, 2 в машинній залі і 1 під автодорожнім мостом – всі вони, з встановленою періодичністю, проходять повне і часткове обстеження фахівцями спеціалізованих підприємств, що мають відповідну ліцензію. Кран - це складний механізм, тому надійність і безвідмовність його роботи є запорукою виробничої безпеки», - розповідає майстер турбінного цеху Євген Воробйов.
Кілька цікавих фактів:
Ширина колії крану – 20 м.
Довжина ділянки шляху крану – 190 м.
Вага самого крану – 201,2 т.
Швидкість його пересування – 18 м/хв.
*Реборд - виступаюча частина колеса, що запобігає бічному переміщенню колеса при його русі по рейках
Пресслужба Каховської ГЕС
Читайте також:
На Каховській ГЕС розпочато роботи з заміни силових трансформаторів
- 88