30.12.2021
Компанія щороку підбиває підсумки роботи. Соціальна сфера не виключення. Розповідаємо, як реалізуються проєкти та зобов'язання визначені Колективним договором. Чого вже вдалося досягти і на що очікувати колективу у новому році?
Друкувати

Кожен працівник Укргідроенерго знає, що таке Колективний договір. За необхідності, він оновлюється і доповнюється, як за ініціативою працівників, так і роботодавця.  Працівники і контролюють його виконання з допомогою профспілок. Колективний договір захищає та дає змогу отримувати гідну зарплату, оптимальні умови праці і додаткові "плюшки".

Доступна медицина

Одним з кращих проєктів співробітники називають програму добровільного медичного страхування. Вона працює вже 4 роки та являє собою засіб медичного захисту для співробітників. Тобто, якщо захворіли, можна зв'язатися зі страховою компанією, записатися на прийом до лікаря, отримати консультацію, рецепт і ліки. Цього року з'явився новий пакет страхової програми "Класична +", він включає збільшений ліміт на стоматологічні послуги та планові звернення з профогляду. Всі страхові поліси покривають тестування, діагностику та лікування COVID-19.

Вакцинація проти коронавірусної інфекції пройшла на всіх підрозділах (філіях) Укргідроенерго. На сьогодні 98% співробітників мають обидва щеплення. Товариство відзначили премією "Вибір країни 2021" у номінації "Краща відповідь на COVID-19". Також гідроенергетиків вакцинували і проти грипу.

«Я вважаю, що краще попередити захворювання, або знизити ризики ускладнення від них. Я зробила обидва щеплення від COVID-19 і, традиційно, від вірусу грипу. Дякую за таку можливість і турботу від Укргідроенерго», - поділилась начальник виробничо-технічного відділу філії Каховська ГЕС імені П. С. Непорожнього» Наталія Камишна.

Підтримка від Товариства

Укргідроенерго слідує європейським принципам роботи та реалізує проєкти, що покращують добробут співробітників. Соціальний пакет Укргідроенерго визнаний одним з кращих в Україні. За рік, в рамках пакету, 55 родин отримали грошову допомогу при народженні дітей, співробітникам надавались кошти на оздоровлення під час відпустки. Товариство щорічно виплачує грошову допомогу людям з інвалідністю, непрацюючим пенсіонерам та ветеранам енергетики.

"Наш обов’язок дбати про тих, хто багато працював на благо нашого підприємства і енергетики. Ми забезпечуємо людей всім необхідним для їх комфорту. Умови відіграють важливу роль. Чим краще людина буде почуватися, тим пліднішою буде робота”, - каже голова Ради профкомів Олександр Цимбалюк.

Свої кадри

У компанії діє ціла низка програм, спрямованих на навчання співробітників та підвищення їх кваліфікації. Після курсів та семінарів перед працівниками відкриваються перспективи кар'єрного зростання, розширення повноважень і збільшення заробітної плати. Водночас це більша відповідальність, але співробітники готові брати на себе додаткові завдання і рухатися вперед.

"В компанії добре розвинене поняття «кар'єрних сходин", тобто здібний молодий спеціаліст за рік-два може претендувати на більш високу посаду. Ефективно працює програма «Формування кадрового резерву та управління кар’єрою». Відкриті вакансії, в першу чергу, «закриваються» співробітниками Товариства – внутрішнім резервом, які вже підготовлені та мають компетенцію”, - розповідає директор департаменту з управління персоналом та соціальними питаннями Андрій Борщ.

Соціально-відповідальна компанія

Укргідроенерго – завжди була і залишиться соціально-відповідальною компанією. Тут враховуються інтереси суспільства, територіальних громад, дбають про довкілля. У містах присутності компанії реалізуються соціальні програми, проводяться різні значущі заходи, налагоджена співпраця з навчальними закладами, випускники яких  потім приходять працювати в компанію.

Культура професійного спілкування

У всіх філіях Укргідроенерго  співробітники дотримуються Кодексу корпоративної етики. Розвиток етичної поведінки в пріоритеті. У разі виникнення якихось неприємних  ситуацій допомагають фахівці.

"Завдяки дотриманню правил корпоративної етики, незважаючи на великий колектив і різноманітність думок з того чи іншого приводу, співробітникам завжди вдається знаходити компроміс, налагоджувати дружні або партнерські відносини між собою та з партнерами, поважати один одного і місце, де працюють", - говорить начальник служби з питань комплаєнсу Олександр Формагей.

Перспективи

У наступному році всі ефективні проєкти продовжать реалізовувати. Запустять і розвиватимуть програму психологічної підтримки. Реалізують нову програму добору, найму та адаптації працівників. Це пов’язано із залученням молодих кадрів та ідеєю підтримати нових спеціалістів, навчити, створити всі умови для комфортної та ефективної роботи.

"Ми  і далі будемо працювати для людей. Для наших співробітників. Люди – наша головна цінність. Вдячний кожному нашому фахівцю  за його відданість і роботу. Ми робимо все можливе, щоб працівники відчували підтримку компанії”,  - підсумовує генеральний директор Укргідроенерго Ігор Сирота.

Пресслужба Укргідроенерго

Читайте також: 

Соціальна захищеність співробітників – невід’ємна характеристика сильної компанії: досвід Укргідроенерго 

Ігор Сирота: “Соціальний пакет Укргідроенерго — один з найкращих у галузі”

 

Поділитися: