У рамках круглого столу представники страхової компанії провели презентацію мобільного додатку, що є зручним засобом зв’язку та надає можливість ведення історії звернень, медичної картки, запису до лікаря, збереження інформації щодо умов договору страхування та переліку виключень тощо.
«В умовах недостатнього фінансування з бюджету, процес медичної реформи досить складний. Якщо до цього додати зростання цін на ліки, недоліки існуючої медичної системи, поліс добровільного медичного страхування залишається надійним інструментом при вирішенні питань у разі необхідності отримання платних медичних послуг», - підкреслила керівник відділу страхування Укргідроенерго Світлана Голубченко.
Також Світлана Голубченко проінформувала всіх присутніх про черговий етап медичної реформи, що триває в країні, та наголосила на необхідності укладання декларації з обраним лікарем для можливості отримання безоплатної первинної та вторинної допомоги.
Крім того, під час зустрічі учасники обговорили різні ситуації, які виникають при звернені застрахованих співробітників, з моменту настання страхового випадку та отримання медичної послуги з компенсацією понесених витрат.
Представники філії висловили щиру подяку керівництву компанії, профспілковим комітетам, працівникам відділу страхування за розробку та впровадження Програми добровільного медичного страхування та сподівання щодо продовження дії Програми у наступному році.
Ця соціально важлива програма отримала вже високу оцінку і чимало схвалених відгуків:
«Я дуже вдячний керівництву компанії за впровадження програми медичного страхування на підприємстві, завдяки якій страхова компанія повністю покрила мої витрати, пов’язані з проведенням операції на серці», - Олександр*.
«Навесні я захворіла і відразу зателефонувала до страхової компанії, яка мені порадила, до яких лікарів звернутися. Хочу відмітити, що диспетчер дуже швидко скоординувала роботу аптек, оскільки вартісні ліки були зібрані та надані мені протягом години», - Катерина.
«Дуже дякую Укргідроенерго та керівнику особисто за таку чудову можливість користуватися програмою медичного страхування. Мені не потрібно брати ніяких направлень, не потрібно стояти у довгих чергах та витрачати свій час. Крім того, програмою передбачено послугу проходження щорічного медичного огляду», - Оксана.
«Я дуже задоволений, що у нас є можливість користуватися такими послугами. У разі необхідності, я можу звернутися до будь-якого лікаря, у будь-який час. У програмі медичного страхування передбачені навіть стоматологічні послуги. А всі ми знаємо, як дорого коштує лікування зубів», - Михайло.
«Я вважаю, що медичне страхування, впроваджене в Укргідроенерго – це великі привілеї для співробітників компанії. По-перше, я заощаджую велику суму своїх коштів. По-друге, це дуже зручно, тому що я можу обирати сама лікарів, які мені підходять, та час візиту. Крім того, одного разу, коли я хворіла, ліки мені доставили прямо додому. Можу впевнено сказати, що Укргідроенерго значно покращило рівень життя своїм співробітникам, запровадивши таку медичну програму», - Тетяна.
*Коментарі та страхові виплати реальні. Імена змінені з етичних міркувань.
Прес-служба Укргідроенерго
- 187