І одразу ж звіт був номінований на здобуття нагороди у одному з найбільших у світі конкурсів у сфері маркетингу, корпоративних комунікацій, друкованих та онлайн-матеріалів, а також PR-стратегій – MarCom Awards.
За право здобути нагороди цьогоріч боролись понад 6 тисяч учасників зі 100 країн світу. Звіт керівництва Укргідроенерго під назвою «Генеруємо енергію майбутнього» здобув золото у номінації «Річний звіт»!
«Для компанії особливо приємно те, що ми випустили перший такий Звіт, і він одразу ж отримав високу відзнаку на одному з міжнародних конкурсів. Це досягнення усього колективу! На сьогодні понад 85% провідних світових компаній щорічно готують професійні інтегровані чи нефінансові звіти. З 2016 року практику оприлюднення професійної корпоративної звітності розпочали впроваджувати й українські провідні підприємства. Щороку кількість як приватних, так і державних українських компаній, що складають корпоративну звітність, невпинно зростає. Відтак і Укргідроенерго цього року приєдналося до впровадження світової практики підготовки Звіту керівництва. Однак, підкреслю, що ще з 2013 року Товариство успішно складає фінансову звітність за міжнародними стандартами», - відзначив генеральний директор ПрАТ «Укргідроенерго» Ігор Сирота.
У Звіті компанія презентувала основну інформацію щодо ключових напрямів своєї діяльності, її економічних, екологічних та соціальних аспектів, а також внеску у досягнення Цілей сталого розвитку ООН.
Варто зазначити, Стратегія корпоративної соціальної відповідальності компанії охоплює всю діяльність ПрАТ «Укргідроенерго», а не є окремим напрямом, що визначає відповідальність компанії за вплив її рішень і діяльності на суспільство і навколишнє середовище. У своїй діяльності компанія серед іншого керується принципами Глобального договору ООН, Цілями сталого розвитку ООН, керівництвом зі звітності у сфері сталого розвитку GRI та міжнародним стандартом ISO 26000:2010 «Керівництво з соціальної відповідальності».
Ознайомитись зі Звітом можна за посиланням.
Довідка: MarCom Awards – один з найбільших та найповажніших у світі міжнародних конкурсів, який проводиться щороку з 2004 року Асоціацією професіоналів маркетингу та комунікацій (Association of Marketing and Communication Professionals, AMCP).
Прес-служба Укргідроенерго
- 198