Так, з 2018 року Укргідроенерго виконує роботи з капітального ремонту автодорожнього переїзду. Зокрема у 2019 році виконано роботи з капітального ремонту дорожнього покриття, узбіч, укосів, укріпних і водовідвідних споруд автомобільної дороги від ПК11+30 до ПК121+50 лівобережної земляної греблі.
Проте у ході виконання робіт було виявлено додаткові обсяги, що не були зазначені в проєкті, але потребували негайного виконання. Тому для продовження виконання робіт було відкориговано проєкт та проведено його експертизу з отриманням позитивного експертного звіту. На сьогоднішній день проводиться процедура визначення переможця відповідно до чинного законодавства з подальшим підписанням договору на виконання робіт. Будівельні роботи з капітального ремонту мостового переходу планується завершити в IV кварталі 2020 року.
Варто зазначити, що після завершення капітального ремонту дороги у 2019 році значно збільшився рух великовагового транспорту, який здійснює перевезення з порушенням швидкісного та вагового режимів.
Зі свого боку філія «Канівська ГЕС» докладає максимум зусиль задля збереження асфальтобетонного покриття дороги, відремонтованих конструкцій мостового полотна, деформаційних швів та прогонових будов автодорожнього переходу. Так було встановлено обмежувальні дорожні знаки та фотофіксацію порушень швидкісного та вагового режиму перевезень, також нанесено дорожні розмітки. На жаль, всі обмеження автомобільними перевізниками ігноруються, що призводить до швидкої руйнації автодорожнього покриття.
Укргідроенерго вкотре наголошує, що подальша експлуатація ділянки автопереїзду без дотримання швидкісного та вагового режиму руху вантажного транспорту призведе до незворотних наслідків через руйнування асфальтобетонного покриття, мостового полотна, прогонових будов мосту, лівобережного та правобережного стоянів мосту. У найгіршому випадку це може призвести до руйнування залізобетонних конструкцій греблі.
З метою дотримання вагового режиму руху транспорту автомобільною дорогою та автодорожнім переходом через греблю компанія планує за власні кошти побудувати майданчик габаритно-вагового контролю. На сьогодні вже розроблено проєкт.
Наразі Товариством підготовлено звернення до Офісу Президента України та Кабінету Міністрів України з проханням посприяти здійсненню вагового та швидкісного контролю під час здійснення перевезень через міст Канівської ГЕС. Також запропоновано розробити та затвердити схему об’їзду автодорожнього переїзду через греблю великоваговим транспортом, враховуючи несучу спроможність автомобільної дороги.
Пресслужба Укргідроенерго
Читайте також:
Вісім цікавих фактів про Канівську ГЕС
На Канівській ГЕС продовжується реконструкція блоку №5
Канівська ГЕС: реконструкція блоку № 4 триває
- 265