03.09.2021
Укргідроенерго долучається до обговорення розвитку комплаєнс-культури в українському бізнес-середовищі в рамках стратегічного заходу «Комплаєнс як перевага відповідального бізнесу», організованого Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу UNIC за підтримки Антикорупційної ініціативи Європейського союзу (EUACI).
Друкувати

Варто зазначити, що доброчесна поведінка, відповідальне ведення бізнесу, нульова толерантність до корупції, побудова ефективної системи комплаєнсу як інструменту належного корпоративного управління є необхідною умовою для досягнення успіху будь-якої компанії.

«У сучасному бізнес-середовищі комплаєнс має розглядатися як конкурентна перевага. Забезпечення правильного функціонування всіх елементів комплаєнс-системи у підсумку може надати низку прерогатив. Наявність корпоративної культури позитивно впливає на операційну діяльність та фінансові показники компанії, сприяє налагодженості бізнес-процесів. В Укргідроенерго комплаєнс допомагає нам підтримувати ділову репутацію та постійно удосконалювати власні стандарти доброчесності відповідно до кращих міжнародних практик», - зазначив генеральний директор Укргідроенерго Ігор Сирота.

Нагадаємо, Товариство системно працює над розвитком комплаєнс-культури. На підприємстві розроблено та введено у дію Кодекс корпоративної етики, запроваджено комплаєнс-службу, метою діяльності якої є забезпечення та контроль за дотриманням стандартів корпоративного управління, ділової етики та доброчесності.

Пресслужба Укргідроенерго

Читайте також: 

Фахівці Укргідроенерго взяли участь у семінарі з відповідального ведення бізнесу 

Укргідроенерго підвищує стандарти культури доброчесності ведення бізнесу 

Укргідроенерго впроваджує заходи щодо підвищення рівня корпоративного управління

 

 

Поділитися: