Варто зазначити, що доброчесна поведінка, відповідальне ведення бізнесу, нульова толерантність до корупції, побудова ефективної системи комплаєнсу як інструменту належного корпоративного управління є необхідною умовою для досягнення успіху будь-якої компанії.
«У сучасному бізнес-середовищі комплаєнс має розглядатися як конкурентна перевага. Забезпечення правильного функціонування всіх елементів комплаєнс-системи у підсумку може надати низку прерогатив. Наявність корпоративної культури позитивно впливає на операційну діяльність та фінансові показники компанії, сприяє налагодженості бізнес-процесів. В Укргідроенерго комплаєнс допомагає нам підтримувати ділову репутацію та постійно удосконалювати власні стандарти доброчесності відповідно до кращих міжнародних практик», - зазначив генеральний директор Укргідроенерго Ігор Сирота.
Нагадаємо, Товариство системно працює над розвитком комплаєнс-культури. На підприємстві розроблено та введено у дію Кодекс корпоративної етики, запроваджено комплаєнс-службу, метою діяльності якої є забезпечення та контроль за дотриманням стандартів корпоративного управління, ділової етики та доброчесності.
Пресслужба Укргідроенерго
Читайте також:
Фахівці Укргідроенерго взяли участь у семінарі з відповідального ведення бізнесу
Укргідроенерго підвищує стандарти культури доброчесності ведення бізнесу
Укргідроенерго впроваджує заходи щодо підвищення рівня корпоративного управління
- 138