На підприємстві постійно проводитися температурний скринінг співробітників, посилено дезінфекційний режим, проводиться роз’яснювальна робота.
Укргідроенерго дбає про стан здоров’я своїх співробітників та нагадує, що кожен гідроенергетик за необхідності може скористатися перевагами Програми добровільного медичного страхування. За наявності будь-яких ознак хвороби (підвищена температура, кашель, ускладнене дихання) співробітникам компанії необхідно звернутися до страхової компанії та отримати необхідні медичні послуги.
Окрім традиційного звернення до асистенсу страхової компанії, співробітники Укргідроенерго можуть скористатися мобільним додатком, а також відповідними чат-ботами.
Залежно від виду звернення, лікар-координатор прийме рішення про запис на прийом до лікаря, виклик бригади швидкої допомоги або лікаря додому.
Якщо лікар запідозрить зараження вірусом COVID-19, транспортування та госпіталізація хворих проходить в установи, перелік яких визначено спеціальними розпорядженнями МОЗ.
З метою прискорення отримання фахової допомоги без відвідування медичної установи, Укргідроенерго пропонує гідроенергетикам скористатися послугами медичної комунікаційної платформи з онлайн консультацією професійних лікарів «Медікіт».
Як повідомлялося, з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції та з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації в Україні в Укргідроенерго створено оперативний штаб з організації та впровадження заходів «Про запобігання поширення коронавірусу COVID-19».
Пресслужба Укргідроенерго
- 202