01.02.2021
В грудні 2020 року Укргідроенерго розпочало впровадження системи управління комплаєнсом (відповідністю) з використанням ризикорієнтованого підходу.
Друкувати

Комплаєнс (відповідність) - це здатність товариства діяти у відповідності до встановлених правил, норм, вимог та внутрішніх стандартів.

Розвиток практики комплаєнсу в світі та в Україні пов’язаний з процесами глобалізації та інтеграції фінансових систем та економічних, в тому числі і енергетичних ринків.

Необхідність впровадження системи управлінням комплаєнсом в Укргідроенерго обумовлена значним збільшенням кількості законодавчих та регуляторних вимог у зв’язку з трансформацією енергетичного ринку, що відбулась в липні 2019 року, підвищенням рівня соціальних очікувань співробітників товариства та споживачів електричної енергії.

У сучасному бізнесі термін “комплаєнс” сьогодні став синонімом доброчесного та дієвого управління.

При цьому, слід зазначити, що для Укргідроенерго, яке прямо залежить від регуляторного впливу держави та знаходиться під постійним контролем своєї діяльності, впровадження ризикоорієнтованої системи управління  регуляторним комплаєнсом є одним з ключових елементів розвитку стратегії управління, дозволить знизити ризики застосування регуляторних санкцій, антимонопольного переслідування, фінансових втрат.

Детальніше ознайомитись з інформацією про регуляторний комплаєнс можна у статті керівника служби з питань комплаєнсу Укргідроенерго О. Формагея.

Пресслужба Укргідроенерго 

Читайте також: 

Укргідроенерго впроваджує заходи щодо підвищення рівня корпоративного управління 

Укргідроенерго презентувало Кодекс корпоративного управління компанії 

На засіданні Наглядової ради Укргідроенерго підбили підсумки діяльності компанії за дев'ять місяців

 

Поділитися: