Якість комунікації визначає успіх організації, - Юлія Сухецька

Якість комунікації визначає успіх організації, - Юлія Сухецька

11-01-2022
Як виміряти дієвість комунікації? Як організувати ефективні кризові комунікації? Що робити з фейками? Які основні правила публічного спілкування з аудиторією в умовах сьогодення? – ці та інші питання розглядали фахівці Укргідроенерго під час семінару «Основи репутаційного менеджменту, кризових та ефективних комунікацій».

Упродовж триденного інтенсиву гідроенергетики разом з провідними спеціалістами медійної сфери України опановували ключові техніки та інструменти, що роблять комунікацію ефективною.

У перший день тренінгу фахівці вивчали  специфіку  сучасного медіа-простору України, механізми формування репутації бізнесу, ролі та формати PR-функцій в умовах сьогодення.  

Значну увагу впродовж другого дня було приділено практичній частині публічного спілкування із спільнотами. Для учасників стали цікавим вправи зі сторітелінгу, вимірювання інформаційного шуму, симуляції хард спілкування з громадськими активістами, представниками влади і блогерами. Родзинкою  практичних вправ стала гімнастика для розвитку невербальних навичок, зокрема управління диханням, поставою, мімікою, контроль рухів, жестів, ритму, акцентування, погляду, пауз, візуалізація мови.

Третій день тренінгу зацікавив учасників надзвичайною практичністю у питанні публічних виступів. Цього дня учасники відшліфовували свої навички публічного спілкування перед камерами, зокрема ознайомились з актуальними правилами комунікації під час інтерв’ю,  брифінгів та пресконференцій, а також спробували свої сили у публічних виступах разом із провідними журналістами України.

«Якість комунікації визначає успіх організації. Тому добре спланована комунікаційна стратегія здатна істотно підвищити спроможність організації вирішувати її завдання. При цьому значну роль відіграє уміння донести потрібну інформацію до своєї аудиторії, успішно залучаючи ЗМІ. Таким чином впродовж семінару фахівці компанії відточували свою майстернісь у  швидкому і доступному донесенні інформації про досягнення компанії, працювали з вправами щодо інформаційних атак, навчались обертати собі на користь кризові ситуації», - розповідає директорка департаменту організаційної діяльності і комунікацій Юлія Сухецька.

За результатами триденного інтенсиву учасники отримали сертифікати, що засвідчують успішне опанування програми семінару.

Пресслужба Укргідроенерго

Читайте також:

Як гідроенергетики вдосконалюють навички з обслуговування обладнання?

Як вибудувати ефективну командну роботу? Гідроенергетики вчилися згуртованій взаємодії для досягнення поставлених цілей

 

Поділитися: